قوانین عجیب عمرانی در آمریکا

قوانین عمران در آمریکا
تست ۳

وجود قوانین عجیب و غریب در ایالات متحده رایج است. بسیاری از این قوانین تعجب برانگیز ناشی از شکایات غیر معمول مردم در گذشته است. البته بعضی از این قوانین، به دلیل وجود از فرماندار هایی است که سعی در حفظ فرهنگ منطقه‌ی خود دارند. بنظر می‌رسد که منشا آن‌ها چندان مهم نیست، و نکته‌ی مهم آن است که در یک برهه ای از زمان، این قوانین عجیب مورد بحث قرار گرفته اند و به گونه ای در دولت تصویب شده‌اند.

اگرچه بسیاری از آن‌ها به طور فعال اجرا نمی شوند، اما ممکن است در جایی که انتظارش را ندارید، شما را تبدیل به یک فرد ناقض قانون کنند؛ پس صرف نظر از احساسی که نسبت به این قوانین عجیب دارید، همیشه بهتر است آنها را دنبال کنید!

قانون عجیب در ایالت وایومینگ: انبارها باید تزئین شوند!

بنظر می‌رسد که قانون گذاران این ایالت، طراحی انبارها را کمی جدی گرفته اند. تمام انبارهای جدید که ساخت آن‌ها بیش از صد هزار دلار هزینه برده است، باید ۱٪ از بودجه صرف شده را برای کارهای هنری ساختمان صرف کنند.

 قانون عجیب در ایالت فلوریدا – استفاده از علائم با رنگ یا چراغ نئونی ممنوع است!

شاید پس از یک روز طولانی، بخواهید که شب ماشین خود را در جایی پارک کنید. اما با وجود این قانون شاید به راحتی نتوانید میله‌ی پشت سرتان را ببینید؛ زیرا استفاده از علائم هشدار دهنده و نوارها با رنگ نئون در این ایالت ممنوع است.

قانون عجیب در شهر ریچلند، ایالت می‌سی سی پی: داشتن میله خارجی برای پنجره مجاز نیست!

ساختمان‌های تجاری و صنعتی در این شهر، از داشتن میله‌های محافظ پنجره در قسمت خارجی منع شده اند. قانون گذاران این شهر احتمالاً از میله‌های بیرونی خوششان نمی‌آید و می‌خواهند ساختمان‌های شما با داشتن میله‌های محافظ از داخل، احساس زندانی بودن را بیشتر به افراد القا کند!

 قانون عجیب در سان پریری، ایالت ویسکانسین: با پاک نکردن برف جلوی خانه خود به دردسر می‌افتید!

مردمان شهر سان‌پریری در ویسکانسین از برف متنفر هستند. هر برفی که پاک نشود یک مزاحمت عمومی است و فرد مسئول، مجازات می‌شود. پس برای زندگی در این ایالت، به ماسه، خاک اره و نمک برای پاک کردن برف جلوی درب خانه خود نیاز خواهید داشت.

قانون عجیب در شهر مینه تونکا، ایالت مینه سوتا: لاستیک‌های کثیف ممنوع است!

لاستیک‌های گلی، نمک کارهای عمرانی است، اما در این شهر، اگر وسیله نقلیه شما گل و لای، خاک یا مواد دیگر را در جاده‌های عمومی پخش کند، ممکن است اخطار قانونی به شما داده شود. البته اگر چنین اتفاقی افتاد، بهتر است امیدوار باشید که چوب یا باری که در وانت یا کامیون حمل می‌کنید به طور مرتب روی هم چیده شده باشد، زیرا در قانون این شهر، بار نامرتب نیز غیر قانونی است.

روش اجرای سقف کاذب
مطالعه می‌کنم

قانون عجیب در ایالت مریلند: مالیات بر باران

در ایالت مریلند، اگر باران به اموال شما برخورد کند، شما به دولت بدهکار هستید. دولت از تصاویر ماهواره ای برای محاسبه مقدار آبی که ممکن است اموال شما جمع کند استفاده می‌کند. بنابراین اگر در این ایالت سایت عمرانی دارید، همواره مقداری از بودجه را برای مالیات باران آن کنار بگذارید!

قانون عجیبی در شهر سان لوئیس اوبیسپو، ایالت کالیفرنیا – روز یکشنبه بدون اره برقی!

مردم این شهر، از سر و صدا بیزار هستند، مخصوصاً روزهای یکشنبه. در این شهر، نمی توان در روزهای یکشنبه یا تعطیلات، از ابزارهای برقی استفاده کرد. تصور کنید که داشتن یک سایت عمرانی در این شهر چقدر می‌تواند دشوار باشد. شهر سان لوئیس اوبیسپو به لطف این قانون عجیب و غریب هر یکشنبه کمترین میزان تولید را در ایالات متحده دارد.

منبع

 

 

مپسا | نرم‌افزار آنلاین حسابداری پروژه ساخت و ساز

ثبت نام رایگان

[تعداد:    میانگین: /5]