داستان مپسا

تیم مپسا

تجربه کاری گروه مپسا

به واسطه بیش از دو دهه تجربه هیئت مدیره در صنعت ساختمان و شناخت نیازهای فعالان این صنعت در مدیریت پروژه‌های ساختمانی و نیز تحصیلات مرتبط برخی از اعضای هیئت مدیره در رشته حسابداری باعث ایجاد ایده مپسا شد.

مدیران این مجموعه در اوایل دهه هشتاد در ساخت مجموعه‌های مسکونی، تجاری در اقصی نقاط تهران فعالیت داشته‌اند و هم اکنون در حال توسعه و مدیریت پروژه‌های ساختمانی در سراسر کشور هستند. 

هیئت مدیره این مجموعه طی جلسات با کارشناسان خبره و متخصصان فعال در این زمینه، اقدام به جمع آوری گروهی از نخبگان دانشگاهی و متخصصین برنامه‌نویسی کردند و از آنجایی که هدفشان تهیه نرم‌افزاری قوی در پروژه‌های ساختمانی بود، با وجود گروه متخصص خود خیلی سریع توانستند به این دستاورد مهم نائل آیند.

تیم مپسا

اعضای تشکیل دهنده گروه مپسا تشکیل شده از 3 گروه کاری است:

 گروه اول: کارشناسان فنی که مسئولیت برنامه‌نویسی و تولید نرم‌افزار را برعهده دارند.

گروه دوم: کارشناسان طراحی و گرافیک که در تولید محتواهای بصری همکاری می‌کنند.

گروه سوم: کارشناسان بازاریابی که مسئولیت معرفی و ارائه نرم‌افزارهای مپسا به کاربران را برعهده دارند.

در بیرون از مجموعه نیز گروهی از متخصصین زبده، ما را در این مسیر همراهی می‌کنند.

این مجموعه تحت حمایت هیچ نهاد و یا ارگانی نیست، و به صورت مستقل عمل میکند. مدیران و متخصصین این مجموعه اهداف بلندی را پیشه روی خود دارند، و دغدغه کاری آنها رضایت مخاطبین خود از تولیدات نرم‌افزاری است و تلاش می‌کنند تا بطور پیوسته، طرح‌ها و ایده‌های نو خلق کنند.

در این راستا گروه مپسا برای مدیران مالی و حسابداری هم مجموعه تنخواه گردان را ایجاد کردند تا آنها نیز بتوانند هزینه‌های مالی شرکت یا پروژه‌های مختلف خود را به راحتی مدیریت کنند.

همچنین مجموعه مپسا هر سال با شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت و ساختمان تلاش می‌کند تا خدماتی بهتر به کاربران خود ارائه و از تجربیات و نظرات آنها در پیشبرد نرم‌افزار استفاده نماید.

سخن پایانی اینکه متخصصین ما، اپلیکیشن مپسا را  در اختیار کاربران قرار داده است تا از امکانات حسابداری پروژه و تنخواه‌ داری پروژه‌ در کنار امکانات برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه بصورت یکجا استفاده نمایند.

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]