حضور مپسا در نمایشگاه صنعت ساختمان

نمایشگاه بین‌المللی تهران

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های ایران از نظر شرکت‌کننده و بازدید است از تاریخ ششم مرداد ماه لغایت نهم مرداد ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. بیش از ۱۲۰۰ شرکت در این نمایشگاه حضور داشته و بیش از ۹۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند. شرکت مپسا نیز با توجه به نوع خدمات خود که یکی از اصلی ترین مخاطبانش را فعالان صنعت ساختمان تشکیل می‌دهند، در این دوره به صورت جدی حضور داشت.

برنامه غرفه مپسا در نمایشگاه

حضور مپسا در نمایشگاه مصادف شد با انتشار و معرفی نسخه اپلیکیشن مدیریت پروژه مپسا، که بسیار مورد توجه دوستان قرار گرفت. ضمن اینکه همراه با آن از امکانات جدید اپلیکیشن حسابداری پروژه مپسا نیز رونمایی شد. سعی کردیم با توجه به امکانات تهیه شده مانند مانیتورهای لمسی و بروشور‌، توضیحات کاملی از هر دو اپلیکیشن حسابداری پروژه و مدیریت پروژه به بازدیدکنندگان غرفه ارائه دهیم. دوستانی که تمایل به استفاده از اپلیکیشن‌ها در همان لحظه داشتند را راهنمایی کوچکی در نصب و استفاده از آن کردیم و لینک‌های دانلود را برای کسانی که تمایل به استفاده در زمان مناسب‌تری داشتند ارسال کردیم.

مسابقه مپسا

مپسا برای سرگرمی بازدیدکنندگان و ارتباط بیشتر با دوستان خود، مسابقه‌ای را در نظر گرفته بود. در این مسابقه ۱۵ تا سوال تستی تخصصی در حوزه صنعت ساختمان بصورت آنلاین پرسیده شد که در آخر شرکت کنندگانی که در پایان هر روز امتیازات بیشتری را کسب کردند برنده متر لیزری، جعبه ابزار و فلش 32GB شدند. جوایز عزیزانی که در محیط نمایشگاه حضور داشتند تقدیمشون شد و کسانی که حضور نداشتند با هماهنگی ارسال شد. ضمن اینکه به همه عزیزانی که در مسابقه شرکت کردند کدهای تخفیف از برندهایی چون مستربلیط، تخفیفان و خانه عمران ارسال شد.

مسابقه مپسا

تست تجربه کاربری اپلیکیشن های مپسا

در غرفه مپسا محلی برای تست کاربری اپلیکیشن‌های مپسا در نظر گرفته بودیم. بدین صورت که سناریوهایی را برای کار با اپلیکیشن‌ها نوشته بودیم و از کسانی که تمایل به استفاده از اپلیکیشن داشتند خواستیم که طبق این سناریو از اپلیکیشن استفاده کنند تا بتوانیم که در صورت دشوار بودن کار با اپ مپسا، تمام نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم و خوشبختانه به نتایج بسیار خوبی هم رسیدیم.

غرفه مپسا

تفاوت حضور در نمایشگاه با سالهای گذشته

این سومین تجربه مپسا از نمایشگاه ساختمان بود و سعی کردیم که متفاوت و با قدرت بیشتری نسبت به سالهای قبل شرکت داشته باشیم. اپلیکیشن حسابداری پروژه را با امکانات بیشتری ارائه کردیم، از نسخه اپلیکیشن مدیریت پروژه رونمایی کردیم، مسابقه‌ای را برای سرگرمی بازدیدکنندگان ترتیب دادیم و سعی کردیم که آنها را با جوایز ارزنده‌ای تشویق کنیم. نتیجه نمایشگاه امسال هم با تمام خستگیها بسیار شیرین بود چون با کاربران قدیمی مپسا هم صحبت شدیم و دوستان جدیدی را پیدا کردیم و از نقدها و پیشنهادات کمک گرفتیم و سعی داریم که در ادامه از آنها برای بهتر شدن استفاده کنیم.

اگر شما هم یکی از بازدیدکنندگان غرفه مپسا بودید و یا نظری نسبت به این نوشته دارید، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

ثبت رویدادهای مالی پروژه و دریافت گزارش‌های تحلیلی

دانلود اپلیکیشن
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]